დაბრუნების პოლიტიკა
-
პროდუქციის/საქონლის დაბრუნების პირობები:
- საქართველოს კანონმდებლობით განსაზღვრული წესის დაცვით (“მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ“, რომელიც კანონში შევიდა 2022 წლის 1 ივნისს ) პროდუქციის/საქონლის უკან დაბრუნება შესაძლებელია 14 კალენდარული დღის განმავლობაში.
- კომპანიას უფლება აქვს არ დაიბრუნოს პროდუქცია/საქონელი თუ კი გასულია არა უმეტეს 14 კალენდარული დღისა.
-
პროდუქციის/საქონლის დაბრუნების წესები:
- პროდუქციის/საქონლის დაბრუნების დროს პროდუქციას/საქონელს უნდა ახლდეს შეძენის დროს გადაცემული ყველა თანმხლები ნაწილი და დოკუმენტი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში)
კომპანიის ელ. ფოსტის მისამართზე: info@supta.ge / tel:(032) 2 11 06 26 ან სხვა საკომუნიკაციო არხის მეშვეობით
- იმ შემთხვევაში, თუ დაბრუნების ინიცირება მიტანისთანავე მყისიერად მოხდება მომხმარებლის მხრიდან, შემთხვევა დაფიქსირდება საინფორმაციო ცენტრში კურიერის მიერ და ამის შემდეგ მას ეძლევა დასტური პროდუქციის/საქონლის წამოღებაზე
-
პროდუქციის/ საქონლის დაბრუნება შესაძლებელია:
- თუ შეძენილი პროდუქცია/საქონელი განსხვავდება ვებგვერდზე განთავსებული/აღწერილი პროდუქციისგან
- თუ პროდუქცია/საქონელი დაზიანებულია ტრანსპორტირების პროცესში
- თუ მომხმარებელს არ მიუღია შეძენილი პროდუქცია/საქონელი თანხის გადახდიდან მიტანის სერვისით მითითებულ ვადებში
- თუ პროდუქციას/საქონელს აქვს რაიმე ქარხნული წუნი
- გამონაკლის შემთხვევებში პროდუქციის/საქონლის დაბრუნება ზემოთ ჩამოთვლილი პირობებისგან დამოუკიდებლად შესაძლებელია მომხმარებლისა და კომპანიის მიერ ურთიერთშეთანხმების საფუძველზე
-
პროდუქციის/საქონლის დაბრუნება არ არის შესაძლებელი:
- თუ ის ჰერმეტული იყო, ხოლო ყიდვის შემდეგ დაირღვა მისი ჰერმეტულობა
- თუ ნივთი თქვენი შეკვეთით არის დამზადებული და მხოლოდ თქვენს საჭიროებებს ერგება
- თუ თქვენ და კომპანია წინასწარ შეთანხმდით, რომ აღარ გექნებოდათ ნივთის უკან დაბრუნების უფლება, თქვენ ეს იცოდით და მომსახურებითაც სრულად ისარგებლეთ
- თუ მას ეტყობა მოხმარების კვალი/გამოყენებულია და ა.შ
-
ანაზღაურების წესი:
- კომპანია ვალდებულია მომხმარებელს აუნაზღაუროს გადახდილი თანხის 100% თუ: (იხ. პუნქტი 3)
- კომპანია მომხმარებელს შეძენილი პროდუქციის/საქონლის ღირებულებას აუნაზღაურებს არაუმეტეს 15 სამუშაო დღის ვადაში.
-
ტრანსპორტირების მომსახურების ღირებულების ანაზღაურების წესი:
კომპანია მომხმარებლის მიერ პროდუქციის/საქონლის დაბრუნებისას ანაზღაურებს ტრანსპორტირების მომსახურების ღირებულებას, იმ შემთხვევაში, თუ:
- პროდუქცია/საქონელი არ შეესაბამება ვებგვერდზე განთავსებულ მახასიათებლებს
- პროდუქციას/საქონელს აქვს ქარხნული წუნი
- პროდუქცია/საქონელი დაზიანებულია ტრანსპორტირების პროცესში
* შენიშვნა: ყველა შემთხვევაში პროდუქციის/საქონლის ტრანსპორტირება უნდა მოახდინოს თავად მომხმარებელმა ან უნდა აანაზღაუროს ტრანსპორტირების მომსახურების ღირებულება. ღირებულება 30კგ-მდე პროდუქციის/საქონლის შემთხვევაში შეადგენს 10₾, ხოლო 30კგ და მეტის შემთხვევაში 40₾.